-
2016-03-03 14:49:41
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dotyczy: Naboru na wolne stanowisko pracy: Inspektor ds. świadczeń rodzinnych
NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZEInspektor ds. świadczeń rodzinnych
( nazwa stanowiska pracy )
Wymagania niezbędne:
-
- wykształcenie wyższe, wskazane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, pedagogika.
- minimum 2 letni okres pracy w jednostkach administracyjnych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i programów SYGNITY,
- umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
- samodzielność i kreatywność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- sporządzanie list wypłat,
- prowadzenie ewidencji i akt świadczeniobiorców,
- sporządzanie sprawozdań i analiz,
- opracowywanie projektu potrzeb na świadczenia rodzinne,
- wykonywanie pozostałych zadań wynikających z ustaw o świadczeniach rodzinnych i pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) ,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe (kserokopie)
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na ww stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Lelisie lub pocztą na adres ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor do spraw świadczeń rodzinnych w terminie do dnia 17.03.2016 r. do godz.10ºº (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.lelis.pl) oraz na tablicy informacyjnej ośrodka
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.).
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Danuta PiersaInformacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Piotr Parzych Data powstania: 03.03.2016 14:49 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1224 Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał ogłoszenie-nabór.pdf Ogłoszenie 2016-03-03 14:50:18 Parzych Piotr informacja.doc LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE 2016-03-17 15:27:52 Parzych Piotr informacja.doc INFORMACJA O WYNIKACH NABORU 2016-04-04 15:23:02 Parzych Piotr Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował -