W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Lelis

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis


tel.
: 29-746-90-11
fax: 29-649-90-00

email: sekretariat@lelis.pl
strona internetowawww.lelis.pl


NIP Gminy Lelis:  758-21-23-571
REGON Gminy Lelis:  550668189
Identyfikator gminy TERYT:  1415062

Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania - IR.271.28.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania - IR.271.28.2024
Status zamówienia aktualne
Nr sprawy IR.271.28.2024
Zamawiający Gmina Lelis
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 5 382 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/lelis

Część 1

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 250645W w msc. Durlasy. Szczegółowy zakres robót oraz
opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 12 do niniejszej SWZ
oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. Przedmiar robót stanowiący
również załącznik nr 12 do niniejszej SWZ jest materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do przygotowania oferty.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zabezpieczenie terenu budowy,
- oznakowanie terenu budowy,
- obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót.

Część 2

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 250617W w msc. Dąbrówka. Szczegółowy zakres robót oraz
opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 13 do niniejszej SWZ
oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. Przedmiar robót stanowiący
również załącznik nr 13 do niniejszej SWZ jest materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do przygotowania oferty.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zabezpieczenie terenu budowy,
- oznakowanie terenu budowy,
- obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót.

Część 3

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w msc. Łęg Starościński – Walery. Szczegółowy zakres robót
oraz opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 14 do niniejszej
SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. Przedmiar robót stanowiący
również załącznik nr 14 do niniejszej SWZ jest materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do przygotowania oferty.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zabezpieczenie terenu budowy,
- oznakowanie terenu budowy,
- obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót.

Część 4

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 250604W w msc. Obierwia. Szczegółowy zakres robót oraz
opis realizacji przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik
nr 15 do niniejszej SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu
Zamawiającego pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować
roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 15 do
niniejszej SWZ.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zabezpieczenie terenu budowy,
- oznakowanie terenu budowy,
- obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót,
- sporządzenie projektów technicznych i wykonawczych oraz ich zatwierdzenie
u Zamawiającego.

Część 5

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do utrzymania dróg gminnych: ciągnik rolniczy, ładowacz czołowy z
osprzętem, przyczepa transportowa typu wywrotka, pług do odśnieżania, kosiarka bijakowa, posypywarka ciągniona.
Szczegółowy zakres dostawy oraz opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 16 do niniejszej SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SWZ

Załączniki

SWZ doc, 654 kB

Powiadom znajomego