-
2011-05-19 11:21:12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.
Lelis: Techniczny sposób zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Gibałka, gm. Lelis
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Numer ogłoszenia: 120302 - 2011;
data zamieszczenia: 19.05.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lelis , ul. Szkolna 37, 07-402 Lelis, woj. mazowieckie, tel. 029 7611019 w. 17.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelis.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Techniczny sposób zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Gibałka, gm. Lelis.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy całego terenu składowiska obejmując wykonanie: 1. Niwelacji i uformowania ostatecznej bryły składowiska, mającej na celu uzyskanie: odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych, swobodnego (grawitacyjnego) spływu wód opadowych poza teren czaszy, zminimalizowanie możliwości wystąpienia niekontrolowanego osiadania czaszy, uniemożliwienia nielegalnego deponowania odpadów. 2. Wykonanie konstrukcji okrywy rekultywacyjnej składającej się z: warstwy wyrównującej - warstwy odgazowującej - warstwy uszczelniającej . - warstwy drenażowej - warstwy rekultywacyjnej właściwej 3. Przeprowadzenie rekultywacji biologicznej polegającej na dokonaniu wysiewu traw oraz nasadzenia roślinności ochronnej. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia, na okres zimowy, posadzonych krzewów, w szczególności w pierwszym roku po posadzeniu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nasadzeń uzupełniających w przypadku -wypadnięcia sadzonek. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją określającą warunki zamknięcia składowiska oraz z decyzją Starosty Ostrołęckiego nr ROŚ.7644/o/2009 z dnia 5.01.2009 r. i Nr ROŚ.7644/o/47/2010 z dnia 25.10.2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10-3, 45.11.27.10-5, 45.11.23.30-7, 45.10.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. w wysokości 6.900 zł. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu robót budowlanych.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu uprawnionych osób.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lelis.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lelisie ul. Szkolna 37 pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lelisie ul. Szkolna 37 pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Piotr Parzych Data powstania: 19.05.2011 11:21 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1660 Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał DOKUMENTACJA.doc Dokumentacja technicznego sposobu zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Gibałka, gm. Lelis, pow. ostrołęcki. 2011-05-19 11:39:30 Parzych Piotr Przedmiar.pdf Przedmiar 2011-05-19 11:40:45 Parzych Piotr SIWZ.doc SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 2011-05-19 11:43:12 Parzych Piotr Zalacznik 1.doc Wzór Formularza Oferty 2011-05-19 11:54:05 Parzych Piotr Zalacznik 2.doc Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 2011-05-19 11:54:27 Parzych Piotr Zalacznik 3.doc Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2011-05-19 11:54:51 Parzych Piotr Zalacznik 4.doc Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych 2011-05-19 11:55:20 Parzych Piotr Zalacznik 5.doc Wzór oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 u.p.z.p. (w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną) 2011-05-19 11:55:52 Parzych Piotr Wzor umowy.doc Wzór umowy 2011-05-19 11:56:11 Parzych Piotr Opis przedmiotu zamowienia.doc OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2011-05-19 11:56:29 Parzych Piotr Harmonogram.doc Harmonogram prac związanych z rekultywacją składowiska. 2011-05-19 11:57:09 Parzych Piotr Mapa.pdf Mapa orientacyjna składowiska odpadów w Gibałce, gm. Lelis, skala 1:10000 2011-05-19 12:06:24 Parzych Piotr Mapa 2.pdf Mapa ewidencyjna składowiska odpadów w Gibałce, skala 1:5000 2011-05-19 12:08:04 Parzych Piotr Mapa 3.pdf Mapa dokumentacyjna składowiska odpadów w Gibałce, skala 1:500 2011-05-19 12:09:23 Parzych Piotr Decyzja.pdf Decyzja nr 8381/U/2/88 o zatwierdzeniu planu realizacyjnego i pozwolenia na budowę 2011-05-19 12:12:22 Parzych Piotr Decyzja 2.pdf Decyzja - Starostwo Powiatowe w Ostrołęce 2011-05-19 12:15:13 Parzych Piotr Zalacznik 6.pdf Załącznik nr 6 - zdjęcia terenu. 2011-05-19 12:24:17 Parzych Piotr Zalacznik nr 7.pdf Przekroje technologiczne warstw rekultywacyjnych składowiska w Gibałce dz. 153/2, 154/2 (z pomiarami) 2011-05-19 12:30:42 Parzych Piotr Zalacznik nr 8.pdf Układ warstw rekultywacyjnych 2011-05-19 12:31:25 Parzych Piotr Mapa sytuacyjno-wysokosciowa.pdf Mapa sytuacyjno-wysokościowa, skala 1:1000 2011-05-19 12:32:19 Parzych Piotr Mapa sytuacyjno-wysokosciowa 2.pdf Mapa sytuacyjno-wysokościowa, skala 1:500 2011-05-19 12:32:40 Parzych Piotr Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował