WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NADANIU NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | nieruchomości |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Stanowisko ds. budownictwa i gospodarki gruntami |
Opłaty
Opłata skarbowa:
- 17 zł za wydanie zaświadczenia.
- 17 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Opłata skarbowa podlega zwrotowi, jeżeli mimo jej uiszczenia nie dokonano czynności urzędowej, od której należało uiścić opłatę. Zwrot opłaty skarbowej następuje na wniosek. - Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lelis, ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis.
Nie pobiera się.
Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.
Miejsce złożenia wniosku
Urząd Gminy Lelis
ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis
tel. /29/ 746-90-11
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 - 15:45
we wtorki w godzinach 9:00 - 17:00.
Kontakt w sprawie:
Milena Kacprzyk - Karpińska
Urząd Gminy Lelis
ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis
tel. /29/ 746-90-36
parter - pok. nr. 6.
Termin odpowiedzi:
- Nie później niż w ciągu 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Brak
Uwagi
Brak
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
- Oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.
- Oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej (w przypadku pełnomocnictwa).