W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Lelis

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis


tel.
: 29-746-90-11    fax: 29-649-90-00

e-mail: sekretariat@lelis.pl
strona internetowawww.lelis.pl

 

Adresy skrytek UG Lelis:
/lelis/skrytka - skrytka ogólna
/lelis/SkrytkaESP 

 

NIP Gminy Lelis:  758-21-23-571
REGON Gminy Lelis:  550668189
Identyfikator gminy TERYT:  1415062

RAPORT O STANIE GMINY W ROKU 2023

RAPORT O STANIE GMINY W ROKU 2023

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn.zm.) Wójt Gminy Lelis  przedstawia Radzie Gminy Lelis Raport o stanie Gminy Lelis za rok  2023.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Lelis za rok 2023  zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.  Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Lelis.

Zgodnie z art.28 aa  ust.8 ustawy o samorządzie gminnym  zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy  zgłoszenia.

Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Lelis odbędzie się  25 czerwca  2024 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia  24 czerwca  2024 r. (poniedziałek) w pok. 16 Urzędu Gminy w Lelisie  przy ul. Szkolnej 39.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie BIP Lelis,  a także w  Urzędzie Gminy w Lelisie (pok. 16) .

Załączniki

Powiadom znajomego