Zaproszenie do składania ofert - konserwacja oświetlenia ulicznego
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Konserwacja oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia świątecznego na terenie gminy Lelis w 2022 roku. Klasyfikacja wg CPV: 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IR-DR |
Zamawiający | Gmina Lelis |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 200 000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Gminy w Lelisie 07-402 Lelis ul.Szkolna 39 |
rozstrzygnięty
I. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022r. do 31.12.2022r.
II. Kryterium oceny ofert – cena 100%.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Lelis wzdłuż dróg wewnętrznych, gminnych, powiatowych i krajowych oraz placów należących do Gminy Lelis, polegająca m.in. na przyjmowaniu zgłoszeń dotyczących awarii oświetlenia na terenie gminy i usuwaniu awarii oraz na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego dla prawidłowego działania oświetlenia ulicznego, przyjmując czynnych 1068 punkty świetlne (LED oraz Sodowe), poprzez utrzymanie świecenia wszystkich punktów świetlnych–
w zakresie obejmującym następujące czynności:
- wymianę niesprawnych źródeł światła,
- wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
- regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
- zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy odbłyśników,
- wymianę niesprawnych bezpieczników,
- wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach,
- konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,
- prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia,
- uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych,
- przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej,
- czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych,
- regulację zegarów sterowniczych na wezwanie Zamawiającego,
- wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych), zegary zakupuje zamawiający.
- wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
- usuwanie zwarć na liniach napowietrznych NN,
- regulację zwisów oświetlenia drogowego,
- lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
- naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,
- kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,
- pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwpożarowej),
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego wraz z usunięciem awarii, Wykonawca udostępni numer telefonu na które należy zgłaszać awarie przez mieszkańców gminy Lelis dostępny w godzinach od 6:00 – 20:00.
- naprawa uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych NN,
- zabezpieczenie i wymianę uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np. opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych),
- montaż w okresie przedświątecznym i demontaż oraz konserwacja po tym okresie iluminacji świątecznej na słupach energetycznych oraz innych iluminacji świątecznych,
- pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp oświetlenia drogowego przez zawarcie umowy z firmą specjalistyczną na odbiór odpadów niebezpiecznych,
- wykonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie linii oświetlenia drogowego zgodnie z protokołem z przeprowadzonego przeglądu, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
- konserwowanie oświetlenia i wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem urządzeń nie ujętych w umowie,
- wymianę do 30 szt. lamp oświetleniowych w miejscach wskazanych na energooszczędne zakupione przez Zamawiającego
- wykonywanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia rezultatu umowy
- przekazywanie bezpośrednio do PGE Dystrybucja SA Ostrołęka informacji o ewentualnych uszkodzeniach lub awariach liczników poboru energii elektrycznej.
2) Usuwanie awarii (usterek) oświetlenia musi nastąpić najpóźniej:
- w przypadku awarii sieci oświetlenia (wystąpienia ubytku oświetlenia powyżej 50% na danej ulicy) – usunięcie awarii w maksymalnym czasie 12 godz. od telefonicznego lub mailowego powiadomienia,
- w przypadku awarii sieci oświetlenia (wystąpienia ubytku oświetlenia poniżej 50% na danej ulicy) – usunięcie awarii w maksymalnym czasie 24 godz. od telefonicznego lub mailowego powiadomienia,
- w przypadku awarii sieci oświetlenia (pojedyncze punkty oświetlenia drogowego)-
usunięcie awarii w maksymalnym czasie 48 godz. od telefonicznego lub mailowego powiadomienia,
- regulacja zegarów w maksymalnym czasie 24 godz. od telefonicznego lub mailowego powiadomienia,
- naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych, które powodują zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz bezpieczeństwa środowiska będą dokonywane niezwłocznie. Miejsca występowania takich uszkodzeń i awarii zostaną odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w przypadku niemożliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
W przypadku braku reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii, Zamawiający może zlecić usunięcie awarii innemu Wykonawcy, a koszty prac potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy, któremu powierzono przedmiot umowy.
3) Wykonawca ponosi koszt zakupu materiałów (żarówek, bezpieczników, styczników, stateczników itp.), robocizny, pracy sprzętu i innych niezbędnych czynności związanych ze świadczeniem usługi.
4) Konserwacja oświetlenia dotyczyła będzie punktów świetlnych typu wysokoprężne sodowe oraz LED.
5) WYKONAWCA zobowiązany jest do współpracy z ZAMAWIAJĄCYM w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia, polegającym na informowaniu o stanie oświetlenia drogowego i wysuwaniu propozycji dotyczących poprawy jego działania.
6) Wykonawca wraz z fakturą przedstawia raport z wykonania wszystkich zgłoszonych usterek.
7) W/w usługi należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
8) Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń („własnych" w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę).
9) Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania usług.
10) Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności wynikających z umowy, w tym co najmniej dwie osoby posiadającą uprawnienia PPN (pracy pod napięciem) oraz dwie osoby z uprawnieniami dozoru PPN.
11) Za realizację przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie.
12) Wynagrodzenie ryczałtowe wyczerpuje wszelkie roszczenia finansowe Wykonawcy z tytułu konserwacji oświetlenia ulicznego bez względu na zmianę liczby punktów świetlnych w trakcie trwania umowy.
13) Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktur miesięcznych, przelewem w terminie 14 dni od daty złożenia faktury VAT w siedzibie Zamawiającego.
3.Forma złożenia oferty.
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 20 grudnia 2021 r. w formie pisemnej (osobiście, listownie) w zamkniętej i opisanej kopercie zgodnie z załącznikiem nr 1 na adres: Urząd Gminy Lelis ul. Szkolna 39, 07 – 402 Lelis