W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Lelis

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis


tel.
: 29-746-90-11
fax: 29-649-90-00

email: sekretariat@lelis.pl
strona internetowawww.lelis.pl


NIP Gminy Lelis:  758-21-23-571
REGON Gminy Lelis:  550668189
Identyfikator gminy TERYT:  1415062

ZGROMADZENIA

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy zbiórki, zgromadzenia, imprezy
Komórka odpowiedzialna Urząd Stanu Cywilnego

Wymagane dokumenty

  • zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia;
  • pisemna zgoda na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia;
  • zdjęcie organizatora zgromadzenia albo przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia w formacie dowodowym, paszportowym lub legitymacyjnym.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
Nie pobiera się

Inne opłaty:
Nie pobiera się.

Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia wniosku

Zgodnie z art. 9 ust.1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach  (Dz. U. z  2019 r. poz. 631), zawiadomienie o zorganizowaniu zgromadzenia w postępowaniu zwykłym, przekazuje się pisemnie za pomocą faksu, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:

Urząd Gminy Lelis, ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis
tel.: (29) 746 90 11
faks: (29) 649 90 00
e-mail: sekretariat@lelis.pl

Zgodnie z art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o Zgromadzeniach, zawiadomienie o zgromadzeniu w postępowaniu uproszczonym, przekazuje się wyłącznie telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej:
tel.: (29) 746 90 11
e-mail: sekretariat@lelis.pl

Godziny pracy Urzędu Gminy Lelis:
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 - 15:45
we wtorki w godzinach 9:00 - 17:00

Kontakt w sprawie 

Marzena Bralska
tel. (+48 29) 746-90-31

Termin odpowiedzi

1 miesiąc

Decyzję o zakazie zgromadzenia udostępnia na stronie podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej i przekazuje ją organizatorowi zgromadzenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej wraz z informacją o jej udostępnieniu. Jednocześnie organ gminy przekazuje decyzję o zakazie zgromadzenia wraz z aktami sprawy właściwemu sądowi okręgowemu.
Decyzję o zakazie zgromadzenia uważa się za doręczoną z chwilą udostępnienia jej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej organu gminy.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji o zakazie zgromadzenia wnosi się bezpośrednio do sądu okręgowego właściwego za względu na siedzibę organu gminy w terminie 24 godzin od jej udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji o zakazie zgromadzenia.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24  lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2019 r. poz. 631)

Załączniki

Powiadom znajomego