W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Lelis

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis


tel.
: 29-746-90-11
fax: 29-649-90-00

email: sekretariat@lelis.pl
strona internetowawww.lelis.pl


NIP Gminy Lelis:  758-21-23-571
REGON Gminy Lelis:  550668189
Identyfikator gminy TERYT:  1415062

Wójt Gminy Lelis

Wójt Gminy Lelis - mgr inż. Stefan Prusik

Sekretariat:
ul. Szkolna 39,
07-402 Lelis
tel.: (+48 29) 746-90-11
email: sekretariat@lelis.pl

 


Przyjęcia interesantów

Wójt Gminy Lelis przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00
i we wtorki w godzinach od 9:00 do 13:00 po uprzednim wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty w sekretariacie Urzędu Gminy w Lelisie, tel. (29) 746 90 11, wew. 201.

Kompetencje WÓJTA

  1. Wójt jest kierownikiem urzędu.
  2. Wójt wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  3. Wójt kieruje bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz.
  4. Wójt opracowuje plan operacyjny ochrony przed powodzią oraz ogłasza i odwołuje  pogotowie i alarm przeciwpowodziowy.
  5. Wójt wykonuje uchwały Rady Gminy i zadania Gminy określone przepisami prawa.
  6. Wójt wykonuje zadania związane z funkcjonowaniem oświaty.
  7. Wójt jako kierownik urzędu:
    1) prowadzi politykę kadrową oraz zapewnia podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
    2) określa formy i metody pracy w urzędzie oraz zatwierdza zakresy czynności pracowników urzędu,
    3) wydaje akty wewnętrzne w formie zarządzeń i pism okólnych,
    4) wydaje polecenia służbowe oraz podejmuje inne czynności prawne określone   kodeksem pracy.
  8. Odpowiada za prawidłową  gospodarkę finansowa Gminy, zapewnia funkcjonowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
  9. Przyjmuje oświadczenia ustne ostatniej woli spadkodawcy.
  10. Wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji  publicznej.
  11. Wójt może upoważnić swojego zastępcę, sekretarza, skarbnika lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych z zakresu administracji  publicznej.
  12. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw Gminy w swoim imieniu sekretarzowi.
  13. Kieruje wykonywaniem zadań obronnych.
  14. Podczas nieobecności wójta pracą urzędu kieruje sekretarz.
  15. Bezpośrednio wójtowi podlega pełnomocnik ds. informacji niejawnych.
  16. W ramach podziału pracy w urzędzie wójt nadzoruje bezpośrednio  pracę:
1) sekretarza,
2) skarbnika,
3) kierownika USC,
4) kierownika referatu inwestycji i rozwoju,
5) Inspektora Ochrony Danych,
6) stanowiska ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i kultury
7) informatyka.


Powiadom znajomego