W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Lelis

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis


tel.
: 29-746-90-11
fax: 29-649-90-00

email: sekretariat@lelis.pl
strona internetowawww.lelis.pl


NIP Gminy Lelis:  758-21-23-571
REGON Gminy Lelis:  550668189
Identyfikator gminy TERYT:  1415062

INFORMACJA WÓJTA GMINY LELIS O MOŻLIWOŚCI DOFINANSOWANIA UTYLIZACJI AZBESTU

Wójt Gminy Lelis informuje, że Gmina Lelis po raz kolejny zamierza przystąpić do realizacji programu usuwania wyrobów azbestowych zgodnie z aktualizacją „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Lelis na lata 2019 – 2032” przyjętą Uchwałą Nr XIV/109/2019 Rady Gminy Lelis w dniu 30 grudnia 2019 roku.
W związku z powyższym właściciele nieruchomości z terenu Gminy Lelis posiadający zdemontowane pokrycia dachowe zawierające azbest lub planujący w 2023 roku demontaż przedmiotowego pokrycia dachowego mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów związanych z odbiorem i utylizacją azbestu. 
W terminie od dnia 1 grudnia 2022 roku do dnia 16 grudnia 2022 roku zainteresowani właściciele nieruchomości mogą składać stosowne informacje przy użyciu jednego z poniższych sposobów:

  1. Dostarczyć do Urzędu Gminy w Lelisie, ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis.
  2. Przesłać listem na adres Urzędu Gminy w Lelisie, ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis.
  3. Przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Wzór informacji jest dostępny w siedzibie Urzędu Gminy w Lelisie oraz w załączniku  (pobierz). 

Na podstawie uzyskanych informacji zostanie złożony do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o dofinansowanie prac polegających na odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest. 

Informacje o wyrobach zawierających azbest będą realizowane według kolejności ich składania do czasu wyczerpania środków finansowych z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od uzyskania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 
Dofinansowanie obejmuje odbiór i unieszkodliwianie zdemontowanych płyt zawierających azbest, natomiast nie obejmuje dopłaty do demontażu starego, zakupu nowego pokrycia dachowego oraz jego montażu.

Załączniki

Powiadom znajomego